Szukaj na tym blogu

piątek, 29 kwietnia 2011

Schemat w relacjach

   
Hanson Roberts Tarot




Zastanawiałam się kiedyś nad moimi różnymi relacjami, koleżeńskimi głównie. Nie satysfakcjonowały mnie i wszystkie układały się według jakiegoś tajemniczego dla mnie kodu. Z biegiem lat i przybywającym rozumem ;) zrozumiałam, że moje relacje układają się według schematu. Udało mi się to przepracować, chociaż na pewno nie do końca. Ułożyłam prosty rozkład, który może pomóc właśnie w przeanalizowaniu całej grupy znajomości lub poszczególnych przyjaźni.

1. W jaki sposób zazwyczaj "znajduję" osoby, z którymi wchodzę w bliższe relacje?

2. Jakie cechy u innych mnie przyciągają świadomie? Co cenię otwarcie, na co zwracam uwagę i wiem o tym.

3. A co mnie przyciąga podświadomie?

4. Co osoby, z którymi się przyjaźnię przyciąga do mnie?

5. Jaki schemat w relacjach najczęściej powielam?

6. Jak to zmienić?

7. Jak będą wyglądały moje relacje z innymi, gdy zastosuję się do rady Tarota?

International Icon Tarot

3 komentarze:

  1. Super rozkład :) Na pewno zrobię...
    A talia Hanson Roberts śliczna, ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki.:)
    Tak, ta talia też mi się podoba. W ogóle mam słabość do bardzo kolorowych talii. :)

    OdpowiedzUsuń