Szukaj na tym blogu

piątek, 11 marca 2011

Poszukiwania



Poszukiwanie szczęścia, to często poszukiwanie samej siebie. A gdy już się odnajdziemy, to wtedy wcale nie jest tak prosto, bo często okazuje się, że nasze prawdziwe "ja" nie współgra z naszym "ja" idealnym. I wtedy mamy dwie drogi do wyboru: albo próbujemy się ze sobą zaprzyjaźnić i siebie zaakceptować, albo walczymy ze sobą i naginamy się do tego, jakie chciałybyśmy być. Ten rozkład ułożyłam z myślą o tym, żeby pomóc sobie i innym.

1. Jak widzę siebie?
2. Jaka chciałabym być?
3. Co pomaga mi stać się taką, jaką chciałabym być? Na tym miejscu nie musi wyjść w rzeczywistości karta naprawdę pomocna. Może się okazać, że to co, nam pomaga stać się taką, jaką chcemy być, tak naprawdę jest gwałtem na naszej naturze lub czymś, co sprawia nam ogormną trudność.
4. Co przeszkadza mi stać się taką, jaką chciałabym być? I znowu, karta na tym miejscu może nam pokazać, że to, co uważamy za przeszkodę tak naprawdę służy nam w byciu sobą prawdziwą.
5. Jaka jestem naprawdę? To jest najważniejsze miejsce w rozkładzie i najtrudniejsze w interpretacji, ponieważ możemy je interpretować przez pryzmat chciejstwa czy wcześniejszych uwarunkowań a nie tego, jakie jesteśmy naprawdę.
6. Jak się czuję sama ze sobą? Jak mi się żyje w moim własnym towarzystwie?
7. Co muszę sobie uświadomić, co przepracować, co uwewnętrznić lub uzewnętrznić, żeby stać się sobą?
8. Jak to wpłynie na moje życie?

Do tego rozkładu zalecam używanie Wielkich Arkanów. Do każdej karty, w ramach uszczegółowienia opisu, można dociągnąć kartę z Małych Arkanów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz