Szukaj na tym blogu

niedziela, 27 stycznia 2013

Lenormand Reloaded

Czasami przeglądam, co nowego pojawiło się w świecie kart. Nie jestem na bieżąco, bo ten rynek rozwija się bardzo szybko, zwłaszcza poza granicami Polski. W związku z tym karty kupuję coraz częściej (za pomocą Internetu) w krajach bardziej płodnych w tworzeniu kart. :) Dzisiaj jednak nie o tych taliach, które kupiłam niedawno i nie o tych, które planuję zakupić a o jednej, które mi się podoba i mogłabym ją wpisać na listę życzeń do kupienia być może kiedyś. To karty Lenormand Reloaded Johna Renau. Karty Lenormand w nowoczesnej odsłonie. Podobają mi się przede wszystkim z powodu żywych kolorów.

213649875   

Z ciekawostek dodam jeszcze, że wydawnictwo Lo Scarabeo planuje w tym roku (w marcu) wydać talię kart Tarota 3-D. Jestem jej bardzo ciekawa, zwłaszcza że będą to karty z mojej ulubionej talii Pictorial Key, więc pewnie się skuszę. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz