Szukaj na tym blogu

niedziela, 20 stycznia 2013

Przewodnik po związku

Rozkład pochodzi z Internetu, autorem jest MoonBear. Rozkład dotyczy związków z ludźmi, sprawami, instytucjami, samym sobą, czyli wszelkich możliwych rodzajów związków. Odpowiada na pytania i pokazuje, czy postępujemy w zgodzie z najlepszą dla nas ścieżką.

1. Twórca w związku/Ja/Moja podświadomość
Jaki ukryty problem skłonił mnie do wykonania tego rozkładu?

2. Niezależność
Czy ten związek wspiera moją niezależność?

3. Równowaga
Czy jest to relacja oparta na szacunku, zrozumieniu, dawaniu i braniu, i bezwarunkowej miłości?

4. Kreatywność
Czy ten związek pozwala mi szczerze wyrazić to, kim zdecydowałam się być w tym życiu?

5. Podstawa, stabilność, wsparcie i bezpieczeństwo 
Czy ten związek pozwala powyżej wymienionym komponentom rozwijać się aż do realizacji mojego pełnego potencjału?

6. Zmiana/Adaptacja/Wolność/Spontaniczność
Czy ten związek pozwala mi w powyższych kwestiach konsekwentnie dążyć do stania się osobą, którą pragnę się stać?

7. Pokój/Harmonia/Miłość
Czy ten związek zapewnia mojej duszy większość czasu
w powyżej wymienionych sprawach?

8. Filozof/Poszukiwacz/Mistyk
Czy ten związek wspiera i pielęgnuje moje najbardziej ukryte aspiracje/pragnienia?

9. Motywacja/Siła woli/Sukces
Czy ten związek wypycha mnie poza moją strefę komfortu, w sposób pozytywny, zapewniający ruch do przodu?
 
10. Człowieczeństwo
Czy inne osoby korzystają z tego związku?

11. Urzeczywistnienie/Realizacja/Mądrość/Sukces
Czas spędzony w tej relacji spowoduje najprawdopodobniej następujące rezultaty ...

12.Współtwórca/partner w tej relacji
Co leży u podstaw "jego" zaangażowania w związek ze mną?
 
13. Najbardziej prawdopodobny wynik (Biorąc pod uwagę wszystkie karty powyżej)
Co się wydarzy, jeśli zdecyduję się włożyć więcej czasu i wysiłku w tę relację? Czy Wszechświat, i wszystkie inne siły będą mnie wspierać w tym związku?
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz