Szukaj na tym blogu

czwartek, 13 stycznia 2011

Przeszkoda w trzech kielichach :)

Jako kartę symbolizującą przeszkodę w moim życiu wylosowałam 3 Kielichów. Bardzo ładnie, jak zwykle, Tarot pokazał, co mnie gryzie. Nie chodzi tu wcale o nadmiar alkoholu czy zbyt bujne życie towarzyskie ;), ale o moje zbliżające się urodziny i łamanie sobie głowy, jak je zorganizować: w jakim gronie, gdzie i kogo zaprosić, co przygotować. Najbardziej chciałabym, żeby były kameralne, zależy mi na obecności dwóch osób, co razem ze mną daje wesołą trójeczkę z karty. :) Chciałabym, żeby było miło i wesoło a jednocześnie nastrojowo.  Widzę w tej karcie również wyolbrzymianie mojego problemu, bo przecież 3 Kielichów, to karta radości i udanej zabawy a udanej dlatego, że w lubiącym się towarzystwie, więc pewnie niepotrzebnie tyle kombinuję. No ale znając siebie, to jeszcze trochę to potrwa, zanim nie znajdę rozwiązania godnego moich przyjaciół. :) 




Tak właśnie rozmawiam sobie z Tarotem. :) Aha, od tych urodzin liczba moich lat będzie zaczynała się cyferką 3,co bardzo mnie cieszy. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz