Szukaj na tym blogu

niedziela, 19 czerwca 2011

Duchowa siła


 Karta, którą wyciągnęłam na najbliższy tydzień:


Duchowa siła

Ta karta dodaje otuchy i przypomina, że mam wewnętrzną siłę, aby zakończyć cokolwiek nad czym już pracuję. Reprezentuje ducha odwagi, dyscyplinę, stabilność i trwałość. Mogę być zmęczona, ale teraz nie jest odpowiedni czas, aby odpoczywać. Powinnam wykorzystać wszystkie swoje wewnętrzne rezerwy, żeby dojść do ostatecznego osiągnięcia pożądanego rezultatu. Przeszłam przez tak wiele, aby dostać się do tego punktu, a nawet jeśli nabyłam kilka blizn z bitwy, jestem mądrzejsza i silniejsza.Oświecenie, które zdobyłam będzie nieocenionym źródłem informacji. Nawet jeśli nabyłam kilka blizn z bitwy, jestem mądrzejsza i silniejsza.To jest także czas, w którym mogę zauważyć, że eksperymentuję z różnymi rzeczami w swoim życiu - wszystkie z tych doświadczeń karmią ducha i oferują wiedzę na przyszłość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz