Szukaj na tym blogu

środa, 15 czerwca 2011

Wiosenny rozkład


Wiosna to kwiaty, słońce, burze, wiatr, jak dla mnie cudowna różnorodność. Zawsze na wiosnę mam wrażenie, że więcej rzeczy jest możliwych do osiągnięcia i przeżycia. Dlatego też ułożyłam rozkład nawiązujący do wiosny, mówiący o drzemiących w nas możliwościach, o czających się za rogiem okazjach, tylko je łapać. :)

1. Co właśnie rozkwita w moim życiu?

2. Jakie nowe pomysły powstają teraz we mnie, domagając się promieni słońca, w postaci mojej uwagi, potrzebnych im do wzrostu?

3. Jakie sprawy domagają się obecnie gwałtownie mojej uwagi, które gdy się nimi nie zajmę mogą spowodować burzę w moim życiu?

4. Co nowego właśnie wlatuje w moje życie razem z podmuchami wiatru? Wszystkie niezależne od nas sprawy i okazje życiowe.

5. W jaki sposób ta wiosna wpłynie na moje życie? Tutaj chodzi i o porę roku, ale też o wiosnę jako sumę poprzednich kart/działań.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz