Szukaj na tym blogu

niedziela, 24 lipca 2011

Rozkład Cienia

Rozkład pochodzi z książki "Świat Tarota - rozkłady" A. Chrzanowskiej.

„Rozkład Cienia

Każdy z nas jest znaczącą częścią Wszechświata, a wszystkie nasze działania, myśli i uczynki wnoszą swoisty wkład w ogólną sumę równowagi, w której funkcjonujemy. Ten rozkład pomaga zrozumieć, dlaczego dzieją się z nami określonego rodzaju rzeczy, zaś wydarzenia nas dotyczące przebiegają tak, a nie inaczej.

                   1
            2           7
                  3 4
                5 S 6
            8            9
                 10

S – sygnifikator,

1 – jak moje minione działania wpływają na sytuację obecną?

2 – co jest źródłem mojej pozytywnej energii?

3 – jak odnosi się do mnie otoczenie?

4 – jakie negatywne emocje przeżywam?

5 – co mnie czeka?

6 – co mnie będzie wspierać?

7 – jakie energie kierowały moim działaniem w przeszłości?

8 – co motywuje moje działania i leży u podstaw przeżywanych sytuacji?

9 – co stoi mi na drodze do szczęścia?

10 – co czeka mnie w przyszłości?"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz